onsdag den 29. juni 2011

12 dage..

12 dage tilbage.. og så går turen til Mallorca, hvilket jeg glæder mig til. Først en uge med min familie, også ni dage med Astrid, yes - det er slet ikke dårligt! Ugen har været stille og rolig. I fredags var jeg oppe på skolen og servere for studenterne, åh den hue -den dag jeg får sådan en.... mm.. bagefter tog Nana og jeg i byen og mødtes med nogen drenge. -først Koks og derefter Hekken, til min store sorg havde Simon Kvamm LIGE været på Hekken da vi kom. FML! -ham ville jeg gerne have delt en øl med! nå, men vi hyggede os nu, og tog hjem da solen stod op.. (måske lidt senere) søndag var jeg hjemme ved Astrid, vi slog (skanderborg)teltet op og overnattede i de med de andre piger! rigtig hyggeligt, mandag var vejret kun lige til en strandtur og når ja, grill og hygge på stranden om aften. - åh jeg elsker de sene sommeraftener. Lige nu .. er kl. 00:34, jeg skal op og til Århus med min veninde Signe i morgen, ja det lykkedes mig faktisk at gå tidligt i seng, men vælger så at vågne halv 12 og er egentlig frisk nu. ØV!  Men glæder mig til shopping i morgen.
De dejlige damer. :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar