lørdag den 2. juli 2011

unik t-shirt.

mit hår sidder grimt, og mine lår ser virkelig sjove ud, - men det er også mere t-shirten i skal se. Da det er meget in med t-shirts med print og jeg elsker dem, hvorfor ikke få lavet en som ingen andre har. - Jeg har fået lavet denne med min veninde og jeg på, jeg fik også lavet en til hende, fordi jeg skal til Mallorca med hende. - billedet der på er taget i slutningen af august og er fra sidste år(se det lettere neden uden) - personligt, er det mit ynglingsbillede af hende og jeg, mest fordi jeg ved hvilken god weekend der ligger bag det billede og fordi hun bare er fantastisk! Hun er der altid, også selvom jeg er lidt af en nar en gang i mellem, meeen det er vi vidst alle? men hvad skulle vi dog gøre uden veninder. Jeg har givet 40 kr. + moms for to t-shirts (den ene var gratis) også 66 kr i forseendelse fordi jeg gerne ville have den skulle komme inden for to uger. Den er lavet ved Vistaprint.dk - selve kvali af blusen er ok, den er lidt tyk men lækker når man har tømmermænd eller bare skal slappe af.
Motivet på t-shirten, Astrid du er helt sikkert den bedste. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar