søndag den 6. marts 2011

denne blog.....

Ja, kort sagt -så står det jo i beskrivelsen hvad det er det hele går ud på. -men jeg er irriterede over at gå og være sur og træt hele tiden, derfor vil jeg hver dag ( fra d. 7/3 - 28/3) ikke brokke mig, OG jeg SKAL skrive en god ting ind hver dag. +lægge et billede ind hver dag. -og grunden til tidsperioden er sådan, er fordi jeg har hørt man skal bruge 21 dage på at stoppe med sine dårlige vaner.... derfor regner jeg med at jeg om 21 dage, er et glad og brokfrit menneske... I'm looking forward to it! :-) 
-for at starte med én god ting, har jeg haft en god weekend, og er for første gang i lang tid ready for monday, - tænk hvis man skulle hade ALLE mandage? så ville man hade en syvende del af ens liv, det er også ret trist, ikke? 
-men jeg har langt om længe fået skudt et hul i "toppen" af det øre, og av hvor gjorde det ondt- men hvor var det bare det hele værd! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar