lørdag den 26. marts 2011

Forlænget weekend. -det er helt ok!

Forlænget weekend, mums hvor har det været L-æ-k-k-e-r-t! Har slet ikke haft tid til at blokke! Tog på arbejde, ja, min sidste vagt i Bolig/sport-(det kommer jeg til at savne!!) i torsdags efter skole, og derefter tog jeg hjem til Julie med Pham, vi hyggede, så film og spiste chokolade, McFlurrys og Phams hjemmebagte hindbær snitter. Fredag tog vi toget til Århus med Lenette, Pernille og Tilia- det var hyggeligt! :-) Fredag aften så Pham og jeg x-factor finale, hvorefter vi smuttede i byen. NICE var det. I dag har vi sovet og ligget i sengen til kl. 15, det var ok dejligt. -men om vi havde det heeeelt godt, det ved jeg ikke- jeg havde(har) ikke i  hvert fald. :-)   Nu vil jeg spille Bingo Banko med familien. :-))) 

klar til x factor. :-) 

klar til byen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar