fredag den 13. maj 2011

AT2-renæssancen....

Jeg har AT2, et forløb hvor man kobler fag sammen, i denne omgang er det; engelsk, drama og fysik. -og emne er renæssancen, egentlig er det et meget spændende emne, og gik ind til det med et vildt gå på mod. men efter første blok i går og et 30 sider langt diashow i fysik, så forsvandt gnisten lidt, må jeg ærligt indrømme. I går fik vi også årskarakterer, ja. -der er et par stykker der kan laves om på, og arbejdes med og det er jo godt nok. Så er der fx. mundt. mat. som jeg fik 10 i, fuuuuck det er jo nice, mig som stinker til mat. hæhæhæ. Men i går modtog vi også vores bestilte Essie neglelakker, 4 for omrkring 200 kr.. så nu har jeg efterhånden en OK samling, desuden købte jeg et par sko, fordi jeg manglede nogle at have på til konfirmation på søndag! Åh! jeg har lige været i parken med Tilia og Maria, søde piger, det var så hyggeligt!
De nye. 

My collection. 

Essie. 

New shoes. 
To be or not to be.... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar