søndag den 8. maj 2011

takker og bukker for en nice weekend.

Det hele startede fredag, jeg tog hjem fra skole, sov og gik i bad- og derefter tog jeg over tog til Tilia, hvor Maria og Pernille også var. Vi gjorde os klar til årets sidste HSG, drak en smule og spiste mega god mad! mmmhm.Rave-HSG'et var alt, alt for NICE, alle var pyntede med knæklys og seje selvlysende ting, vi havde selv selvlysende neglelak på(farven er afskyelig, og jeg har selvfølgelig ikke noget neglelakfjerner!!! FML..) så havde jeg også på min arm med neglelak malet et hjerte- det var en god ide efter et par slurke små blå! men lørdag brugte jeg med Astrid på at øve vores drama stykke igennem, og nåår ja, på at have ondt i div. muskler i kroppen efter at have fyret nogle svedige dansemoves af på dansegulvet! da jeg kom hjem fik vi god mad og hyggede med familien uden for i det gode vejr. :-) I dag har jeg lige været på arbejde et par timer og min lillebror har lige øvet mine replikker en gang igennem med mig. hååååber jeg er klar på i morgen, uh jeg er nervøs! Billeder fra weekenden: 
fra v: Maria, jeg, Tilia og Pernille, dejlige piger. :) (t's billede) 

Min hundi. 

Solbriller i solen. 

Min skøre bror. :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar